hyss hyss hyss

Nej jag blir tokig på datorer! Är ute vid mamma o pappa och hälsar på idag och har försökt skriva det här inlägget TRE gånger nu! Den hoppar helt plötsligt bakåt en sida sen är det bara att börja om... Jaja. Det jag försökte skriva var att Folke har gjort ännu ett hyss, den HUNDEN. Vi satt och åt och han låg ubder bordet och lekte med en leksak. Men helt plötsligt tittar jag ner och ser att han håller på att slita sönder mammas lädersandaler!! Så då fick han gå raskt in i sovrummet och skämmas och vet att han varit en riktigt DUM hund. Samtidigt kommer en av katterna springandes och ger han ett par rykande högerkrokar på nosen, vet inte varför men Folke gör nog inte om det igen ialla fall...kanske. Nu ligger han och skäms, men snart ska vi ut i skogen så han får göra av med lit extra energi, kan behövas :P

Kommentarer
Postat av: Eva

Haha, stackars Folke han fick verkligen på näbben!! Precis så kan Figo oxå göra, helt plötsligt har han bytt "leksak"....man kan skratta efteråt:)

2011-10-05 @ 17:47:41
URL: http://www.beauceroner.se
Postat av: Mona med Frodo

Just den grejen har jag aldrig sett, men Frodos variant på temat att är ligga jättefint och vila på vardagsrumsgolvet när vi andra sätter oss kring middagsbordet - och tyyyyyyst smyger han sedan upp i soffan utan att vi märker det (förrän man hör någon vid bordet som ryter "VAD GÖR DU DÄR?"). Den kallt beräknande lille typen...

2011-10-07 @ 10:52:00
Postat av: Maria

Hahah! De verkar alla ha sina "specialiteter"! =)

2011-10-07 @ 17:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0