En glädjens dag!

Egentligen är det ju två dagar av glädje, för igår kom våran ny ytterdörr som är så otroligt vacker!!! Jag är så glad för att vi inte valde en vanlig vit, billig ytterdörr som alltid finns hemma på lager. Den vi valt ser ut så här



Den här ser nästan lite orangea ut, våran är mörkare engelskt röd. Åh den kommer bli så fin!

Idag kom vårat kära IKEA-kök. Det kändes t.o.m bättre än julafton, trot eller ej. Nu är alla kartonger inpackade och redo att börja sättas på plats i helgen. Detta kommer ta sin lilla tid. Jag tror nästan att det är bäst om jag håller mig ur vägen så att Marcus och Torbjörn får skruva upp det i lugn och ro. Är det något jag är värdelös på så är det att skruva ihop saker! Hemskt! Och inget tålamod har jag heller. Undrar om alla delar är med?

Kommentarer
Postat av: Mona med Frodo

Väldans snygg dörr! Kolla Frodo-bloggen så ser du vad vi har för dörrar! :-)

2012-01-28 @ 19:02:22
Postat av: Britt o Wienna

Jättefin dörr!!

2012-01-29 @ 07:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0