Husses sista semesterdag och våffeldagen!

Sista dagen på den tre veckor "långa" semestern har nu kommit. Folke tycker bara det är kul att husse ska börja jobba igen. Folke ska nämligen få vara med husse på kontoret så ofta det passar. Folke har varit och hälsat på husses kontor en gång och träffat de andra hundarna som brukar vara där. "Det finns både hundar att leka med och snälla människor som kan klappa mig på husses kontor" hälsar Folke.  "Någong gång snart kanske vi kan åka till kontoret i Gävle och hälsa på Gandalf?" undrar Folke nästan varje dag.

Folke är ovetandes än men på söndag ska vi på den första valpkursen på Ludvika bruksbundsklubb. Det sak bli kul och se om det finns några andra "stora" valpar som Folke kan leka med. Blir det bara småhundar så äter väl Folke upp dem som söndagsgodis!?! Vi återkommer om hur det går. 

På lördag bär det av till huset igen. Då tänkte vi plocka ner innetaket samt att farmor och farfar kommer dit och hjälper till efter en vecka i Sälen. 

  
Min pepparkaksgubbe! Du får den inte! HAHA!


Folke sätter sig fint när kameran kommer fram. Det har han gjort ända sen han var "liten" valp. Jag kanske får en godis tänkter Folke?!?!



Näähä! inget godis när jag sitter. hmm... då provar jag det andra jag har lärt mig, "ligg". Hoppas det fungerar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0