Det känns som april!

Vad underbart det har varit ute de senaste dagarna! Man skulle ju kunna tro att det är i mitten av april och det är bara i mars än så länge.
Jag och Folke har passat på att vara ute så mycket det bara går. Vi har upptäckt en ny stig uppe på skogen och det är jag överlycklig för. Jag tycker ju att det är fint att gå på skogen här men det är alltid så stor chans att man stöter på annat folk och det är inte lika kul... Jag är ju van med skogarna hemikring min by och där är man själv när man går ut. Men nu har vi hittat en väg som jag tror är ganska orörd! Och så är det otroligt vacker utsikt. Den stigen kommer bli väl gådd innan det här året är över.
 
I morse var jag och simmade med Isabelle, en kompis från mitt jobb. Det är en ny hobby vi skaffat oss. Vi har till och med införskaffat en varsin baddräkt så det är seriöst! Sedan fick jag riktigt fint besök av min älskade kusin vitamin Anna och hennes dotter Ellen. Det kan nog vara en av världens sötaste ungar! Vilket charmtroll!
 
Häcken mot grannen har jag också rensat. I MARS!!!! Kirskålen är redan på G så nu är det KRIG!
Nu ska jag åka och shoppa några lökar: lilja, dahlia mm. Det är dags att planera trädgården.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0