Grillutflykt


Förlåt att min husse o matte inte har skrivit så mycket den senaste tiden. Men vi har varit ute på så mycket äventyr så dem har inte haft tid (jag ska be dem lära mig göra inlägg här på bloggen så jag kan uppdatera mina äventyr). Men här kommer iaf några bilder från förra helgens grillutflykt tillsammans med fåret Ullis.  




Folke skäller på Ullis som är lite farlig när hennes stora huvud närmar sig snabbt.


Solen värmde så skönt hela dagen! Perfekt grillväder.



Skynda och kort nu när jag poserar så fint på kanoten! Jag vill iväg och leka med Ullis.


Full fart över kanoten mot husse o matte som sitter vid elden och grillar korv.



Hur länge ska jag behöva titta på dig innan jag får min godis?!?!



Ullis är stor men spännande. Bäst att hålla sig på lite avstånd och skälla lite.


Folke och matte sitter på filten och myser i solen. Eller rättare sagt: Folke råkar sitta på filten några sekunder innan det är dags att sticka iväg och leka med Ullis igen.


Smyger sig på kameran


Folke springer och skäller runt runt Ullis för att fånga hennes uppmärksamhet. Så fort Ullis gick iväg en bit så var Folke där och skällde så hon kom lite närmare grillplatsen.


Full koll på vart Ullis tar vägen.



Ska vi leka?! ska vi leka?!




En "lite" valp blir trött efter en dag ute i friska luften.

Kommentarer
Postat av: Frodo och Mona

Vi skulle också vilja ha en "fåret Ullis"! Det ser ut att vara jätteroligt. Tänk att du redan får prova att valla!

2011-03-13 @ 20:44:05
Postat av: Johanna B

Ååååh! Ullis + Folke = Johnnys favoriter!

2011-03-15 @ 10:49:18
Postat av: Jenny

Vilka härliga bilder. Det verkar ju gå jättebra med Ullis o Folke. Han verkar ju ha häng på det här med vallning! :))

2011-03-17 @ 14:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0