Hemkomst :)

Nu är vi ÄNTLIGEN hemma med Folke! Det tog sin lilla tid för det var två bilar som hade krockat på vägen hem. Det tog över en timme innan vi kunde åka vidare. Och Folke var ju hungrig som en varg så han fick äta lite spartanskt i bilen. Det brydde han sig inte det minsta om... Han tyckte att det var riktigt intressant att titta på och hälsa på alla männsikor som kom ur sina bilar för att se vad som hände. Men sen kom vi äntligen iväg! Han somnade gott i mitt knä och strax därefter somnade jag också! Värmde skönt.

Han kände sig som hemma direkt han kom hem. Sprang runt i hela lägenheten och inspekterade sitt nya hem. Den filt som vi glömt plocka undan var hur kul som helst att försöka slita i stycken! Men si det gick inte för sig så då kom dumma matte och plockade bort den. Men då tittade en ännu rologare leksaksmus från IKEA fram. Och den fick jag döda, döda, döda! ^^ Full fart och råkade ju bajsa inne på golvet. =/ Men då var det på med koppel snabbt som bara den och ut direkt. Pinkade då ute och var jätteduktig. Gick en lite kort vända ute på vägen och fick lukta in sig på området. Det var VÄLDIGT intressant! Men det är ju kallt ute och varmt och gosigt inne. Så det var dags att gå in ganska snart. Han visste vilken port han skulle gå in i!!! *stolt och tårögd* haha!

Nu ligger han utslagen på sin filt och sover och drömmer livligt. Hoppas han sover länge nog för att vi ska hinna äta... för sen kommer det bli full rulle igen och ut i kylan. Mo Mercy!







Folke busar i sitt nya hem.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hörde skvaller om denna blogg, va roligt =) Jag ska bli trogen läsare! Han är så underbart söt så min mage gör frivolter varje gång jag ser honom =)

2011-02-12 @ 20:49:15
Postat av: LB

Sötast i hela värden !!!

2011-02-13 @ 09:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0