Fin försommar



Här kommer bilder från andra dagen på valpkursen. Lite sent men bättre än aldrig. Visst sitter Folke lugnt och fint vid min sida? =) I alla fall i ett par minuter.



Bra kontakt ( ej banankontakt :P ) Folke är så duktig på att ta ögonkontakt! Det har vi fått beröm för på kursen. Nu på söndag är det final och det ska bli kul! Men också sorgligt för det har varit så kul!



"Tja Gullet! What's up?!"



Folke flirtade rejält med supersöta Sally! Ett riktigt charmtroll!



Födelsedagsfrukost för supersöta Marcus =) Han fick önska sig vad han ville...



Då blir man så här glad! Puss på dig älskling!



Sen blev det tårta senare på kvällen. Chokladpavlova. Riktigt god om jag får säga det själv =)



En ledig fredag kan ju spenderas på en massa olika sätt, men vi valde att ta en premiärtur upp på Issberget med Folke. Det var underbart väder och så himla varmt och skönt! Folke stortrivs. Kusin Ellie och folke poserar fint i solen.



Faster Elisabeth visar vant vägen upp på berget.



När Folke sitter så här fint på en stubbe ( inte alls arrangerat...) får man va snabb med kameran =P Visst är han fin?! En riktigt skogshund det där!



Väl uppe på toppen! Otroligt vacker skog!



När man kämpat så har man rätt till lite gott fika! Det vill ju även Folke ha. " Ge HIT! Jag vill smaka på kaffe!" Säger Folke. Ellie kämpar så gott hon kan.



Folke ger sig inte så lätt...hur ska detta gå? Kämpa på Ellie!


"NEJ" ryter Ellie i med sin mest myndiga stämma. Och till slut faller poletten ner för Folke.

Kompisar återigen =)




Kommentarer
Postat av: Eva

Folke är VÄLDIGT lik sin bror Figo!!! Fina bilder:)

2011-04-27 @ 22:44:45
URL: http://www.beauceroner.se
Postat av: Mona med Frodo

Folke är VÄLDIGT lik sin brorsa Frodo, skulle jag just skriva - helt ärligt! - och när jag loggar in så har Eva skrivit nästan detsamma.



Vilka fina bilder! Frodo har smakat te men aldrig kaffe. Folke ser väldigt söt ut när han sitter på stubben, tycker jag! Kul att äntligen höra något mer ifrån er och få se lite bilder.

2011-04-28 @ 23:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0